R129 se udržela ve výrobě 12 let. Během této doby procházela různými změnami a vylepšeními. Pojďme se na ně podívat.
V nezměněné podobě se R129 prodávala od roku 1989 - 1995. Poté příšel v září roku 1995 první a zároveň nejvýraznější facelift. Druhý, lehčí facelift přišel v plovině roku 1998.
Přestože prvních 6 let výroby byl model na první pohled beze změny, některá vylepšení byla provedena. Od roku 1991 se stal airbag řidiče standardním vybavením, od roku 1992 i airbag spolujezdce. Od roku 1991 byl také na přání dodáván sportovní volant o průměru 39 cm. V létě roku 1993 bylo změněno značení modelů (např. původní 500 SL nyní značeno jako SL 500). Od poloviny roku 1993 se do standardní výbavy dostala větrná clona za přední sedadla, od května 1993 byla k modelu SL 320 na přání k dispozici 5st. automatická převodovka a od roku 1994 byl do vozu montován imobilizér. Některé vozy z této doby mohou být bez klimatizace a je také možné narazit na vozy, kde je na čalounění namísto kůže použita látka. Co naopak mají všechny vozy standardně - ABS, indikátor opotřebení brzdových destiček, předpínače bezpečnostních pásů řidiče i spolujezdce, elektrická boční okna, výškově nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce, hliníková kola, vyhřívané ostřikovače, posilovač řízení, sluneční clony s osvětleným zrcátkem, kožený volant a řadicí páku, upozornění zapnutých světel, centrální zamykání.
V roce 1995 pak přišel facelift jak exteriéru tak interiéru. Zvenku to byla přední maska, která měla nyní jen 6 lamel oproti původním 7. Přední a zadní nárazník dostal zcela jiný tvar - byly zakulaceny a dostaly lištu. Rovněž boční oplastování bylo mírně zakulaceno a změnil se tvar odvětrání na předních blatnících (původně 3 hranaté otvory, nyní dva oválné). Nárazníky a boční plasty jsou nyní lakovány stejnou barvou jako karoserie. Dále vnější zpětná zrcátka mají lehce kulatější vzhled a zadní světla jsou nyní v celočerveném provedení. Výrazných změn doznal interiér. Zcela nové jsou výplně dveří, skrývající nyní boční airbagy pro řidiče a spolujezdce, a změnil se i vzhled předních sedadel. Ukazatele celkového i denního počtu kilometrů jsou nyní digitální. Jako volitelné příslušenství jsou nyní k dispozici xenonové světlomety. V roce 1996 pak přibyl do výbavy brzdový asistent BAS, dešťový senzor a nový panel automatické klimatizace. Od dubna 1997 přibyl ukazatel údržby. V září 1997 třetí brzdové světlo na víko kufru, dálkově ovládané víko kufru a vypínatelný airbag spolujezdce.
V dubnu 1998 přišel další, drobnější facelift. Nová jsou nyní vnější zpětná zrcátka, která mají stejný tvar jako menší SLK (R170). Zadní světla mají jen 3 nevýrazná žebra, nová je oválná koncovka výfuku s vykrojením v zadním nárazníku, kliky jsou lakovány v barvě vozu a základní 16” kola jsou nahrazena za 17”. Původní řadové šestiválcové motory jsou nahrazeny modernějšími vidlicovými při zachování objemu. Vozy modelového roku 2001 pak vyjížděly z výrobní linky s AMG styling paketem zahrnujícím upravený přední nárazník, zadní nárazník a nástavce prahů.
Model 1989 až 1995 - oranžové směrovky předních i zadních světel, hranatější nárazníky, hranatý odvětrací otvor na předním blatníku a 15ti děrová 16” kola.
Model 1995 až 1998 - kulatější nárazníky a odvětrací otvory v blatníku, oblejší zpětná zrcátka, vzadu celočervené lampy, v předu čiré směrovky a 12 děrová 16” kola.
Model 1998 až 2001 - vůz s AMG nárazníky, prahy a 18” jednodílnými AMG l koly, zpětná zrcátka designově shodná s SLK, kliky lakované v barvě vozu.
Vlevo jsou světla 1989 až 1995, uprostřed světla 1995 až 1998 a vpravo 1998 až 2001.
Vlevo interiér z let 1989 - 1995, uprostřed také, ale s látkou místo kůže. Vpravo inteiér 1998 - 2001.
Zrcátka vlevo 1989 až 1995, uprostřed 1995 - 1998, vpravo 1998 - 2001
Budíky vlevo 1989 - 1995, uprostřed 1995 - 1997, vpravo 1997 - 2001
Ovládací panel větrání varianta bez klimatizace, základní výbava do roku 1995.
Panel manuální klimatizace, volitelná výbava do roku 1995.
Panel automatické klimatizace, volitelná výbava do roku 1995 a v období 1995 - 96 základní výbava.
Panel automatické klimatizace, základní výbava od roku 1996.
Plátěná střecha sestávající ze dvou dílů.
Standardní hliníková střecha. Jedná se o standardní příslušenství, které by nemělo chybět u žádné R129. Je sice pravda, že krátký čas bylo možno koupit vůz i bez hard-topu za sníženou cenu, ale jedná se o jednotky kusů.
Hardtop s prosklenou střechou. Bylo možné ho objednávat od roku 1995 jako příplatkovou výbavu. Jedná se o velice ceněnou věc, a pokud se objeví na prodej, cena se vyrovná nejlevnějším R129 na trhu.